Angrerett, retur og bytte
ANGRERETT, RETUR OG BYTTE
Her finner du informasjon om hva som skjer når du ønsker å returnere en vare. Du har 14 dager på å bestemme deg for om du ønsker å beholde produktene dine, regnet fra den dagen du mottok varen/varene. Etter 14 dager utgår angreretten, samt retten til å returnere og bytte varen.
Husk at du som kunde er ansvarlig for returen frem til vi har mottatt og registrert den, så ta alltid vare på kvitteringen du får når du leverer inn pakken.
ANGRERETT:
Du har 14 dager på å bestemme deg for om du ønsker å beholde produktene dine, regnet fra den dagen du mottok pakken. Du kan ikke returnere salgsvarer.
Skjema for angrerett finner du HER.
RETUR AV VAREN:
Du står selv ansvarlig for å returnere varene innen tidsfristen - som er 14 dager etter mottatt vare. Du kan ikke returnere salgsvarer. Retur kan foregå på følgende måter:
1) Retur via post
Returnerer du varene dine via post må varene sendes senest 14 dager etter at du mottok varen/varene. Du må selv dekke porto og avgifter i sammenheng med returen via post. Når vi mottar varen/varene, vil du få en bekreftelse tilsendt på e-post, og vi vil deretter utbetale beløpet du har krav på.
Husk å legge ved ordrebekreftelsen når du returnerer varer.
Returner til: Detaljer (Detaljer.no AS), Kierschows gate 5, 0462 Oslo
2) Retur i butikk
Detaljer har en fysisk butikk på Sagene, Oslo hvor du kan returnere varer kjøpt fra detaljer.no. Å returnere varen/varene dine i vår fysiske butikk er kostnadsfritt, og må gjøres innen 14 dager fra du mottok varen/varene. Når du skal returnere en vare hos Detaljer på Sagene, må du ha med deg ordrebekreftelsen og kvitteringen du mottok på e-post etter gjennomført kjøp. Du vil motta en bekreftelse på returen, og vi vil deretter utbetale beløpet du har krav på.
Adresse: Detaljer, Kierschows gate 5, 0462 Oslo
Husk å ta med ordrebekreftelsen når du returnerer varer.
Skal du returnere en vare må du huske at varen må være ubrukt og i samme tilstand som da du mottok den.
BYTTE VARER:
Per dags dato har ikke Detaljer.no noen bytteordning. Ønsker du å bytte en vare vil vi derfor anbefale deg å returnere varen som beskrevet ovenfor, for videre å bestille en ny vare i nettbutikken vår.
REKLAMASJON:
Er det noe feil med varen du har kjøpt må du si ifra til oss så fort du oppdager feilen. Feil ved varen kan kvalifisere til reklamasjon, og du vil da motta en ny vare eller få refundert beløp. Feil som er selvforskyldt kvalifiserer ikke til reklamasjon. Ta kontakt med oss på nettbutikk@detaljer.no og legg ved bilder. Se fullt reglement i våre salgsbetingelser.